T O P
-K3LVIN-

Due to some genetic stuff, probably not. But I do want to adopt some day.


yourmomrineka

Oh im sorry. Adopting is good tho


-K3LVIN-

Don’t be sorry. It’s not your fault. I do appreciate the sentiment though.


yourmomrineka

sure np


dimpletown

Sorry can be a sympathetic apology, not just a proof of responsibility. Basically "I'm not the one responsible, but I'm sorry you had to go through that thing any way"


nique_creature

I'm planning that tho but then I see my future with a woman too XD, our adopted child might be bullied bc of his/her family background, and that sucks.


Furystar1703

teach your adopted kids to fight back if someone makes fun of them for being adopted tell them to reply with "atleast my parents wanted me" and watch the chaos ensue


obkumm

3$ roast


timonolk

I really hope that in the decades later when we have kids that bullying will decrease


X-COMI

You might want to consider sending them to an art school or trying to get them into art, from personal experience the people there are overwhelmingly accepting given that you aren't a horrible person. I hope most schools are and will be like this but I can't say for sure


Antherrus

But make sure the art school doesn't reject them


Cactus1105

Hol’ up


[deleted]

[удалено]


yourmomrineka

Adopting is always good


Adventurous-Gap3925

Adopt don’t shop


ObiKobiNobi

sir, shop.....?


FlakFlanker3

Well last time I tried to take one without paying the police were quite unreasonable.


miikaru

those bastards, of course they were


jarking2k04

Sir , this is Wendy's


FlamingCakeMix

Isn't this the plot of Annie?


Megabosh

In Stuart little the rat is the biological kid


kdizzleisdeath2

Bro imagine being in the orphanage and the family chooses a literal rat instead of you


Megabosh

That would be a disgrace even for the ones who love(d) you


leakypipe33

Yes, but imma wait until I’m in my mid to late 30s and I’m extremely well off financially, not gonna make my kids go through the same bull shit I did for 16 years. Edit: yes ik I said 16, I’m 18, but my parents didn’t really get somewhat financially stable until I was 16.


yourmomrineka

well it’s good that you also think about that for them


kfceater666

if i have a kid i would go buy some milk and play ps5 with him


yourmomrineka

what if they’re lactose intolerant


kfceater666

he gonna drink until intolerance is no more


TheComedyCrab

Lactose intolerant? Just tolerate it, ya little bitch! I'm sorry


christobeers

Sounds like you're lactose intolerance intolerant. Could be genetic


Full_Grapefruit_2896

No weakness in my family


yourmomrineka

well damn


kfceater666

joke (just in case)


yourmomrineka

no no it’s fine I got the joke


elenasanity2974

Hell no, my mom has 5 kids and we’re fucking annoying


yourmomrineka

lmao


A____S____

Kids make annoying slaves Bad for business. Won't recommend


Megabosh

You can use em as mannequins and actors for any ad


TutiGamer-_-

And mine has 6 lmao


elenasanity2974

Mine used to have 6 but one died. Damn that got depressing lol


TutiGamer-_-

Oof, I’m sorry for your loss


elenasanity2974

It happened 2 years ago I’m partially over it.


kkonczz5

Bro this thread of yours is a fucking emotional rollercoaster xd


elenasanity2974

LMFAO


TutiGamer-_-

I hope it gets better for you and your family


elenasanity2974

Thank you


TutiGamer-_-

You can DM me if you wanna vent, I’m all ears.


elenasanity2974

Thanks man


Random-Person_42

My mom had 7 kids


tuffetaget

Want to my basement is already full of them


yourmomrineka

same, wait what


tuffetaget

Yeah they always beg for food but I think that one instant noodle packet every other day is enough for 10 kids if someone dies of starvation it is perfect I get one less mouth to feed and I get food supply for a whole week


yourmomrineka

oml yes I 100% feel you, they’re so annoying


tuffetaget

They just can’t ever be happy


yourmomrineka

yeah they should be thankful


tuffetaget

Yeah I even got them a cookie yesterday. I might ate it right in front of them but it was their fault


yourmomrineka

Yeah I give them water like once every two weeks and im so nice about that, like you should be thankful im giving you some water, food, a floor to sleep on and a roof smh


tuffetaget

Yeah smh my head


yourmomrineka

shaking my smh my head


kkonczz5

Yo wtf i usually just give them stones and they do tricks n shi w it


redhairedshaman

All fun and games until you find out it’s not a joke….


yourmomrineka

yes, well hopefully it is a joke


highestRUSSIAN

Dun ^dun #DUNNNNN


iamatexan124

Yes I do cause I plan on living on a ranch and I need some ~~slaves~~ helpers to help with chores and all that.


yourmomrineka

i can give you some of the ones I have in my basement if you need help


iamatexan124

I’d prefer they have my dna cause then it’ll be somewhat legal


yourmomrineka

oh okay it’s fine


iamatexan124

Unless you wanna do an under the table deal. The gov won’t find out.


Raffi_H

Kids want to have me


yourmomrineka

sir?


TotallyNotBritish101

We've been trying to reach you about your cars extended warranty Sir


jaybankzz

You’re computer has virus Sir


MCVanjaMC

Your cells have virus Sir.


littleninja06

Your is have cancer sir.


NiueBlue

Your is have die sir.


MixerBlaze

Funeral arrange sir.


Alternative-Payment3

Your coffin has people shitting on it Sir


DramaTechnical

Godzilla had a stroke trying to read this and fucking died.


River824

It will go away if you download more ram from our website Sir


Raffi_H

U won’t get it, It’s alpha behavior


yourmomrineka

lmao


big_cock_69420

Sir, this is reddit.


Saiyanobe_23

Dude????


Raffi_H

Didn’t say I accept their offers


FunParsley6706

FBI OPEN UP!


Raffi_H

FBI opens up for me


FunParsley6706

*Morgan freeman voice* - FBI was never the same after that.


fp139

Us


Raffi_H

No I’m a lone wolf


fp139

We're


alisisok

As the oldest in my family it's helped me realize by the time I was old enough to talk, that I do not want children.


yourmomrineka

yeah most people i know who are the oldest one feel the same way


woahtherechap

No because some people just shouldn’t have kids and I’m one of them


yourmomrineka

same


bitchmade69

Imagine if they were all as self aware as you. Some women (men too) should not have a child.


Bingoodle

I don't want to. I can say by experience being one (before 18) myself.


yourmomrineka

I’d hate it if I had to deal with a mini me


VendettaVF

I will name my kid hippopotamus and if he doesn't talk 5 languages at least the day he was born I'll throw him in the river


CybeRevant

Understandable, have a great life


ArcheryBoy07

I'd prefer to not but if I had em I'd love em and work my ass off for them.


yourmomrineka

aw that’s great


ArcheryBoy07

Thanks


yourmomrineka

no problem


staleblueberrybagel

Yeah if my partner wants to. I would prefer to adopt though.


yourmomrineka

That’s great


Intelligent_Monitor3

1-2 but I'll probably end up adopting


yourmomrineka

adopting is good


engineomar

Maybe depending on how the world turns out. Dont want kids living a shitty life


juniperbabe

yes but not biologically


yourmomrineka

oh ok understandable


Random_hootowl000

No cuz 1. Im horrible with kids 2. The pain of going thru labor and being pregnant 3. I dont wanna help them with their math homework cuz i literally suck ass at it on my last test i got a 20 4. I dont want baby toys all over my living room floor 5. I cant understand child language 6. Seeing them age will make me sad


yourmomrineka

understandable


CES_provola23

Have a nice day


Tsuki_Yusakira

Idk, but each time I imagine my future it always feels happier with kids and I love children, I'm a baby-sitter and a day camp instructor


Sirkiz

No


yourmomrineka

understandable


76_anonymous

Only one as I have a pretty toxic relationship with a sibling and I would want to avoid that from happening. edit: the reason I want it is because I have faith that I can do it right (sounds pretentious but I really think we can pull it off). edit 2: I hated the concept of having kids like two years ago, but here I am now.


lollouie04

no I might end up abusing them.


FOXHNTR

At least you can admit it.


yourmomrineka

wjat


rose_bush_998

Kids are annoying and a pain to raise really


yourmomrineka

yeah i know


rose_bush_998

But id still like to have one


Alternative-Payment3

Just “borrow” one I found a few on the street Theyre in my basement now They make weird noises every now and then


phrog_champ

that's partly why i don't want kids, i've been abused my whole life and might take that out on kids and raise them a similar way. no human should go through that and i don't want to contribute to it.


Saiyanobe_23

Yeah same I have a lot anger issues and kids in general annoy the shit out of me hence my little brother and younger sister.


DepressedPickle6

same I'm scared that I'd end up like my dad or even worse


thelegend90210

tbh saying you dont want kids bc you think you wouldn't be good to them is unselfish. You're not gonna enslave a kid to a miserable life


Terrarian3

Selfless you mean?


thelegend90210

Yeah


stronged_cheese

Nah, I want to spend my money on legos and SH monsterarts figures. And MLP figures. And mason jars.


CoyoteAggravating876

Me personally, no i aint doing that shit to my body. If my future wife does ill glady donate some dna so the child is still mine.


yourmomrineka

yeah i understand the body thing


CoyoteAggravating876

Seriously tho plus i dont need my tits any bigger than they already are


RedAngryCloud

Yeah definitely, but I feel like it might not be fair with the way the future is looking.


yourmomrineka

Yeah probably not


RedAngryCloud

But ok the plus side… I get a mini me.


yourmomrineka

If I had a kid and their personality is anything like mine, I’m putting them up for adoption


RedAngryCloud

Why?


yourmomrineka

cuz im annoying as fuck and so sarcastic it gets annoying. I feel bad for my parents


[deleted]

Agreed. We are already probably going to have shitty lives in 20+ years, since the older generations haven't done enough to curb climate change. I don't want to subject other people to a dying world.


Revaikka

well if shit goes to plan ill be infertile in less than a year


yourmomrineka

um?


Revaikka

hrt causes infertility


Pataeto

whats hrt?


FLW665

Hormone replacement therapy, it makes people go through male or female puberty depending on the hormones used. It’s usually used by trans people or people with hormone imbalances


Love-Long

Sports enhancer too depending on the use which is why I was confused at first. I forgot that's the main reason of it's existence.


H0IIIII

It does? I think that's sad for those who want kids (but for me I love that bc I don't want kids)


beskardboard

There's still options like freezing sperm for people who do want kids so it's not all-or-nothing thankfully


Revaikka

as of now i dont buti might in the future, but not enough to not go on hormose or fuckin freeze sperm thats just weird like im 15 why woudl i do that ​ and i think its reversible just by going off for a llittle bit so if i ended up wanting kids before i got srs i still could (though im hoping to get it asap so i probably wouldnt want kids at all by that point, and i dont wanna bring a childinto the world fuck no)


Fish_Fucker69

No. Too expensive. Am I supposed to spend money on their school or on motorcycles and PCs?


Hi_kvn

Not unless I’m filthy rich


yourmomrineka

yeah if I was filthy rich *maybe* I’d have kids, but I just hate them and im scared of child birth


RelevantTumbleweed20

Idk i mean i wanna pass the genes kinda but i hate kids


yourmomrineka

lol same


Robert-Nekita

I personally don't find any sense of reward in "passing my genes" it seems so, idk, a useless goal to me, I am in no way mocking you btw, just so we are understood


TheLeCrafter

I could only adopt kids. But I would really like to have some.


yourmomrineka

im sorry if u can’t have kids


TheLeCrafter

It's okay. I am physically able to have kids but I am not into girls so that's the problem.


yourmomrineka

ohhh ok


Kns2003

Yep atleast 2 but after I'm 30+


NoshaPlays

Nope, I can’t even take care of myself.


_WillowtheFox_1206

No thank you, I like what little sanity I have left


Kendrick-holland

No I simply really don’t trust myself and frankly it’s just not for me I hate being woken up, I hate the sound of crying and I’d rather not spend that kind of money also schizophrenia runs real hard I think I’m starting to show signs I really don’t wanna fuck with that shit


NeX-DK

Nah i Dont want to waste my time and money on bringing more people into this already super cramped shit hole of a world


yourmomrineka

I love the way you think


NeX-DK

Yeah and also i don't want to be responsible for someone feeling useless or suicidal simply because I wanted a sliver of reason in my life


HumanPennyPresser

It's not cramped we just suck at managing resources if we where to use nuclear power and stop using cows we wouldn't be cramped at all and we would be way cleaner but I get your point


guy_thatsays_apple

apple


Gupoochamois69

Yes. Oh wait human children? No. Just dogs.


sasha2005lobanov

I personally want children


yourmomrineka

any idea on how many?


sasha2005lobanov

Preferably more than one :)


Adamis9876

Finally, someone with a flat yes.


benitolss

I had to scroll so far to see this


Larry_McJerry

No, my dad even told me, I was an annoying wast of life


Anonymous30062003

Hell to the fucking to the no


Attack_helicoptor2

God no. I hate children


Depressedburrito69

Yes, 2-4 kids . But the thing is being pregnant scares the shit out of me so I’m very happy there are other options. I might think differently in the future tho (also I’m not sure if I’m going to be with a man or woman when I’m older)


yourmomrineka

oh ok


Garwisaur

Yes. I want to have my own family one day.


yourmomrineka

Thats nice


RYPIIE2006

Nope


yourmomrineka

same


[deleted]

idk I want one but ig 2 because it might need a sibling 🚬 but I don’t wanna have kids at the same time but ig it’s just what happens in life


a-dog-meme

Definitely give kids siblings all my only child friends are sad


redhairedshaman

If do make sure there’s a not 5+ year age gap between them lol.


PotatoProcrastinator

no thanks


yourmomrineka

why not


PotatoProcrastinator

i just don’t want to


yourmomrineka

understandable


draginxboi

At most I want 1 kid. I'm autistic, so I hate noise, messes, dirtiness, chaos, ill-logic...etc. Children are all of that.


yourmomrineka

I’m not autistic (that im aware of) but I also hate all of that and kids are annoying


draginxboi

Yes. I had to watch my baby cousins and I had a meltdown and ran away. They're unbearable.


yourmomrineka

ew, sometimes I babysit my almost 9yr old nephew and I love him ofc, but I fucking hate him. He’s messy annoying and loud


Saiyanobe_23

I’m also autistic as well lol


usvei

Yes so I can make them throw out the thrash and do the dishes


a-dog-meme

You’ve clearly never had a much younger sibling


megamiraculous

No because i don't feel like it's for me